Jūs turite teisę gražinti prekes per
14 dienų nuo Aušinimo skysčio jungė par Variklis gavimo
Daugiau
Mūsų Aušinimo skysčio jungė už Variklis internetinėje parduotuvėje yra prieinami šie apmokėjimo būdai
Daugiau
Pateikę užsakymą mūsų Aušinimo skysčio jungė dėl Variklis parduotuvėje, galite pasirinkti pristatymo būdą
Daugiau
Įveskiti el. pašto adresą ir slaptažodį
Neturite EUautodalys.lt vartotojo paskyros? Registruotis, sugaišdami ne daugiau kaip 1,5 minutės
PASIRINKITE TAVO AUTO
Pasirinkite savo automobilį, kad įsigytumėte 100 % jam tinkančią autodalį
Flanšinis sujungimas – užduotis ir skirtingi variantai
Flanšas įprastai naudojamas, kaip sujungiamasis elementas tarp vamzdžių, taip pat korpuso ir mašinos detalių. Variklio aušinimo skysčiais ciklo metu, aušinančio skysčio vamzdeliai per flanšą sujungiame su variklio korpusu. Flanšas yra tvirtas ir stabilus jungiamasis elementas, kuris, vis dėlto, gali būti atjungiamas nuo prijungtų detalių. Kad vanduo aušinimo skystis neištekėtų per susijungimo vietą tarp flanšo ir variklio korpuso, naudojamas tarpiklis. Aušinimo skysčio žarnelės įprastai būna prijungimas prie angų ant flanšo ir pritvirtinamos apkaba. Taip pat ant flanšo įprastai būna temperatūros daviklis. Pritvirtinimas prie variklio atliekamas naudojamas prisukamas sujungimas. Kitus flanšinius sujungimas galima rasti tarp variklio ir pavarų dėžės, ant guolių, velenų ir įvairių korpuso detalių. Flanšai įprastai gaminami iš plieno arba ketaus. Taip pat egzistuoja specialus plastikiniai arba guminiai flanšai. Aušinimo skysčiui skirtus flanšus gamina Febi Bilstein, Vaico, Elring, Valeo, Triclo ir Vernet.
Galimi flanšinių sujungimų pažeidimai
Iš esmės, flanšiniai sujungimai yra labai patvarūs ir tvirti, tačiau esant itin smarkioms mechaninėms apkrovoms, jos gali ilga laiką būti veikiamos pažeidimų. Be to, korozija ir staigūs temperatūros pokyčiai gali sukelti medžiagos „pavargimą“. Nesandaramas dėl tarpiklio pažeidimo susijungimo vietose arba paties flanšo pažeidimai gali sukelti dalinį arba pilną aušinimo skysčio nutekėjimą. Jeigu ant flanšo yra pažeidimų požymių, pavyzdžiui, smulkių įtrūkimų ar lūžimų, jį reikia kuo greičiau pakeisti.
Pakeisti aušinimo skysčio flanšą
Flanšinio sujungimo keitimas, priklausomai nuo to, kokias dalis jis jungia ir kur yra įrengtas, gali būti skirtingo sunkumo. Aušinimo skysčio keitimas daugelyje atveju atliekamas gana paprastai. Iš pradžių reikia nuimti aušinimo skysčio žarneles, tada atsukti seną flanšą. Tai reikia atlikti, kai variklis yra šaltas, kad nenusidegintumėte karštu skysčiu. Sumontavus naują flanšą, būtina pripilti aušinimo skysčio iki reikiamos ribos. Taip pat rekomenduojama kartu keisti temperatūros daviklį. Visas reikiamas atsargines dalis galima lengvai ir nebrangiai įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Čia taip pat pateikiamas platus kitų originalios kokybės autodalių pasirinkimas įvairiausiems automobilių modeliams.