Jūs turite teisę gražinti prekes per
14 dienų nuo Thermostat par Variklis gavimo
Daugiau
Mūsų Thermostat už Variklis internetinėje parduotuvėje yra prieinami šie apmokėjimo būdai
Daugiau
Pateikę užsakymą mūsų Thermostat dėl Variklis parduotuvėje, galite pasirinkti pristatymo būdą
Daugiau
Įveskiti el. pašto adresą ir slaptažodį
Neturite EUautodalys.lt vartotojo paskyros? Registruotis, sugaišdami ne daugiau kaip 1,5 minutės
PASIRINKITE TAVO AUTO
Pasirinkite savo automobilį, kad įsigytumėte 100 % jam tinkančią autodalį
Termostato funkcijos ir užduotys
Termostato užduotis variklio aušinimo skysčiu sistemoje yra aušinimo ciklo ir, atitinkamai, variklio temperatūros reguliavimas. Ilgam variklio tarnavimui, išmetamųjų dujų mažinimui ir nedidelėms kuro sąnaudoms reikšmės turi kuo įmanoma greitesnis optimalios darbinės temperatūros pasiekimas. Iki tol, kol ji nėra pasiekiama iki variklio paleidimo, termostato vožtuvas liekas uždarytas ir aušinimo skystis cirkuliuoja tik pro variklį, vandens siurblį ir šildymo sistemos šilumokaitį. Kai pasiekiama darbinė temperatūra, termostato vožtuvas atsidaro ir pradedamas aušinimas per automobilio radiatorių. Jeigu temperatūra viršija atitinkamą ribą, termostato jungiklis papildomai įjungia ventiliatorių šaltnešio aušinimui. Nuo temperatūros priklausomas temperatūros reguliavimas įprastai yra vykdomas naudojant specialų vaškinį termostato užpildą. Norint pasiekti reikiamą temperatūrą, vaškas suskystėja ir išsiplečia, kartu stumdamas stūmoklį, kuris atidaro vožtuvą. Be to, naujose transporto priemonių modeliuose taip pat būna termostatai su elektriniu valdymu, kas leidžia variklio aušinimą reguliuoti didesniu mastu ir tiksliau. Tarp žinomų termostatų gamintojų galima įvardinti - Behr Hella, Mahle, Valeo, Wahler, taip pat Herth+Buss.
Jeigu automobilio termostatas neveikia
Iš esmės, termostatas nereikalauja techninės priežiūros ir skirtas naudojimui viso automobilio tarnavimo termino metu. Tačiau termostatą gali pažeisti, pavyzdžiui, priemaišos aušinimo skysčio cikle. Dėl termostato gedimo, variklio ir aušinimo skysčio temperatūra negali būti efektyviai kontroliuojama. Taip tęsiasi iki tol, kol variklis nepasiekia darbinės temperatūros, dėl ko padidėja išmetamųjų dujų kiekis ir kuro sąnaudos. Iš kitos pusės, sugedęs termostatas gali sukelti variklio perkaitimą, kas gali pažeisti cilindro galvutę arba variklio mechanizmą. Todėl pažeistą termostatą reikia pakeisti kaip įmanoma greičiau.
Pakeisti termostatą
Termostatas yra variklio skyriuje, įprastai įrengtas korpuse šalia variklio. Norint jį išimti ir pakeisti, iš pradžių reikia išimti tam tikras periferine detales, tokias kaip ventiliatorius. Variklis būtinai turi būti šaltas, kitaip padidėja rizika gauti traumą dėl karšto vandens nutekėjimo. Naują termostatą už gerą kainą galite užsisakyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Čia jūs taip pat rasite daugybę kitų kokybiškų atsarginių dalių iš žinomų gamintojų ir puikiomis kainomis.