Jūs turite teisę gražinti prekes per
14 dienų nuo Kaitinimo kaištis par Variklis gavimo
Daugiau
Mūsų Kaitinimo kaištis už Variklis internetinėje parduotuvėje yra prieinami šie apmokėjimo būdai
Daugiau
Pateikę užsakymą mūsų Kaitinimo kaištis dėl Variklis parduotuvėje, galite pasirinkti pristatymo būdą
Daugiau
Įveskiti el. pašto adresą ir slaptažodį
Neturite EUautodalys.lt vartotojo paskyros? Registruotis, sugaišdami ne daugiau kaip 1,5 minutės
PASIRINKITE TAVO AUTO
Pasirinkite savo automobilį, kad įsigytumėte 100 % jam tinkančią autodalį
Pakaitinimo žvakė - funkcija ir populiariausi tiekėjai
Skirtingai nuo benzininių variklių, dyzelinio variklio kuras nėra uždegamas degimo kameroje naudojantis degimo žvake. Tačiau, dyzeliniai varikliai veikia pagal automatinio degimo principą, kurio metu kuras įpurškiamas į įkaitintą degimo orą, gautą suspaudimo metu, ir yra uždegamas su aukšta temperatūra. Veikimo stadijoje, išleidžiamas degimo oras iš buvusio ciklo prisideda prie kiekvieno sekančio degimo. Kai variklis yra šaltas, vien karšo oro ne visada užtenka tam, kad įvyktų degimas. Dėl šios priežasties, dyzeliniai varikliai naudoja pakaitinimo žvakes, kurios užvedant šaltą variklį papildomai padidina temperatūrą. Iš principo, pakaitinimo žvakė yra elektrinis šildymo elementas, kuris paverčia elektros įtampą šiluma. Modernios pakaitinimo žvakės gali įkaisti iki 1000 ° C ir net daugiau per sekundę, tad pradinis porą minučių trunkantis šildymo laikas, dažnai naudojamas senesniuose dyzeliniuose varikliuose, gali būti sumažinamas iki kelių sekundžių. Skirtumas dažniausiai matomas tarp metalinių ir keramikinių pakaitinimo žvakių. Pastaroji turi pakaitinimo ritę, kuri padengta silikono nitratu, ir gali pasiekti labai aukštas temperatūras. Žinomi pakaitinimo žvakių gamintojai yra BOSCH, CHAMPION, NGK, BERU, VEMO, DENSO ar FEBI BILSTEIN.
Koks įprastas pakaitinimo žvakių veikimo laikas
Dėl dažno medžiagos sąlyčio su aukštomis temperatūromis, pakaitinimo žvakės galia sumažėja vis daugiau ir daugiau iki galutinio nebeveikimo, kuris sąlygoja prastą šalto variklio užvedimą ir ypatingai rūkstančias išmetamąsias dujas. Net neįprastai garsus variklio darbas gali reikšti sugedusias pakaitinimo žvakes. Sunku nusakyti konkrečią jų veikimo trukmę, nes tai ypatingai priklauso nuo pakaitinimo žvakės naudojimo ir šalto užvedimo dažnumo. Bosh pakaitinimo žvakės gamintojas rekomenduoja apžiūrą nuo 80 tūkst. iki 100 tūkst. kilometrų. Pakaitinimo žvakę galima patikrinti pamatuojant varžą, aukšta varža (jokio nutrūkimo) reiškia sugedusią pakaitinimo žvakę.
Sugedusios pakaitinimo žvakės keitimas. Kur galima pigiai užsisakyti internetu?
Pakaitinimo žvakę galite pakeisti ir patys, jeigu tam turite reikiamų įgūdžių, panašiai kaip ir su degimo žvake. Sugedusią pakaitinimo žvakę paprasčiausiai išsukite reikiamu raktu ir pakeiskite nuėmę žvakės galvutę. Įsigykite naujas nebrangias pakaitinimo žvakes savo dyzeliniam automobiliui čia EUautodalys.lt - internetinėje parduotuvėje. Jūs taip pat galite rasti kitas originalias automobilių detales įvairiems modeliams.